Rýchle a spoľahlivé doručenie Vašich zásielok z eshopu SmartMen.sk
Doručenie zadarmo pre objednávky od € 80 na výdajné miesta Packeta (Zásielkovňa) a so všetkými kuriermi - pre spotrebiteľov. Pre firmy ceny ako pre spotrebiteľov do € 80.
Vrátenie & výmena na Packeta - Reklamačný asistent je pre spotrebiteľov zadarmo!
Pre všetky spôsoby dopravy je možná platba kartou pri prevzatí.
V našom internetovom obchode si môžete vybrať z týchto spôsobov dopravy:
Packeta - najväčšia sieť výdajných miest po celej Slovenskej republike (D+3)
€ 0 (hodnota objednávky od € 80 vrátane DPH)
€ 4,95 (hodnota objednávky do € 80 vrátane DPH)
Aktuálny zoznam výdajných miest Packeta (Zásielkovňa) nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky
Packeta.sk - Kuriér na adresu (D+3)
€ 0 (hodnota objednávky od € 80 vrátane DPH)
€ 5,95 (hodnota objednávky do € 80 vrátane DPH)
Keď vás kuriér nezastihne na adrese, pokúsi sa o to znova nasledujúci pracovný deň. O doručeniu vás budú informovať SMSkou alebo e-mailom. Ak ste si vybrali platbu dobierkou, kuriérovi zaplatíte pri preberaní balíka v hotovosti alebo kartou.
DPD - Kuriér na adresu (D+3)
€ 0 (hodnota objednávky od € 80 vrátane DPH)
€ 7,95 (hodnota objednávky do € 80 vrátane DPH)
DPD Pickup - Výdajné miesto (D+3)
€ 0 (hodnota objednávky od € 80 vrátane DPH)
€ 5,95 (hodnota objednávky do € 80 vrátane DPH)
PPL - Kuriér na adresu (D+3)
€ 0 (hodnota objednávky od € 80 vrátane DPH)
€ 6,95 (hodnota objednávky do € 80 vrátane DPH)
PPL ParcelShop - Výdajné miesto Slovak Parcel Shop (D+3)
€ 0 (hodnota objednávky od € 80 vrátane DPH)
€ 4,95 (hodnota objednávky do € 80 vrátane DPH)
Aktuálny zoznam výdajných miest Slovak Parcel Shop nájdete tu: https://www.sps-sro.sk/parcel-shop/
Všetko čo je dobré vedieť o doprave zásielok z eshopu
-
Doručenie na adresu
Všetko, čo potrebujete vedieť o doručeniu na adresu kuriérom. Výber z niekoľkých dopravcov podľa vašich preferencií.
-
Na výdajné miesta
Kde si vyzdvihnúť zásielku z eshopu na najbližšom výdajnom mieste. Výdajné miesta Zásiilkovňa.sk, PPL ParcelShop / Slovak Parcel Service.
-
Reklamácia dopravy
Ako reklamovať dĺžku doručovania, stratu zásielky alebo poškodenie pri preprave. Obráťte sa vždy na nás. Ďakujeme za spätnú väzbu.