Ako reklamovať zdržanie, poškodenie alebo stratu zásielok
Zdržanie zásielky - Nedoručená zásielka
O expedícii zásielky vás informujeme emailom z nášho eshopu v deň odovzdania prepravcovi.
Doručovanie kamkoľvek po SR v bežnom režime trvá 3 pracovné dni.
Pred Vianocami sa môže oneskoriť aj na 5 až 10 pracovných dní v nejzašším prípade.
Ak trvá doručovanie viac ako 5 pracovných dní, je to zle a kontaktujte nás emailom na info@smartmen.cz.
V emaile povedzte číslo vašej objednávky a dôvod kontaktovania.
Reklamáciu doručenia u dopravcu môžeme vykonávať len my, eshop ako objednávateľ prepravy.
Je zbytočné, aby ste ako naši zákazníci - příjemnci reklamovali prepravu, urobíme to za vás.
Ak je to možné a dohodneme sa tak, tak vám náhradný tovar pošleme znova.
Poškodená zásielka
Zásielku si vždy prezrite a pokiaľ balík vykazuje závažnejšie známky mechanického poškodenia, odmietnite ho prevziať.
V prípade, že to bude možné, otvorte zásielku pred poštovým doručovateľom či kuriérom.
Pokiaľ bude tovar javiť známky poškodenia, balík okamžite reklamujte.
Ak balík s poškodením prevezmete a na túto skutočnosť prídete neskôr, prepravca už reklamáciu neuzná.
Každopádne nás kontaktujte a situáciu vám pomôžeme vyriešiť k vašej spokojnosti.
Spätná väzba
Vašu spokojnosť - nespokojnosť s prepravou môžete jednoducho oznámiť vo formulári.
Vašim podnetom sa budeme venovať.
Čas od času rozšírime alebo zúžime okruh spolupracujúcich dopravcov najmä s ohľadom na vašu zákaznícku spokojnosť.