Ústretové podmienky nákupu v eshope pre firmy a podnikateľov
Rovnaké podmienky pri nákupe na "IČ" akým sa tešia spotrebitelia
Nakupujete "na firmu"? Kvalitné a moderné odevy pre zamestnancov a obchodných partnerov kúpte v eshope SmartMen.sk za rovnakých podmienok, aké majú zo zákona spotrebitelia. V eshope s firemnými odevmi a košeľami SmartMen.sk nerozlišujeme medzi nákupom na "IČ", alebo konečným spotrebiteľom. Vážime si firemných zákazníkov, vieme je obslúžiť a tvoria podstatnú časť našich bežných tržieb, či už ide o SZČO, malý rodinný podnik, stredne veľkú firmu i nadnárodnu korporáciu.
Výhody nakupovania ako firma a podnikateľ
V eshope SmartMen.sk nakupujú kvalitné košele a odevy nepodnikatelia fyzické osoby (B2C), podnikatelia a firmy (B2B). Nepodnikatelia - spotrebitelia zo zákona užívajú niektorých výhod pri nakupovaní online, na ktoré B2B zákazníci nemajú nárok. My poskytujeme rovnaké podmienky taktiež B2B, akým sa teší našia B2C:
- Vrátenie, výmena, odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu 30 dní od prevzatia
- Zadarmo vrátenie a výmena podaním zásielky na výdajných miestach Zásielkovňa.sk
- Doprava zadarmo k objednávke od €80 s DPH
- Darček podľa vlastného výberu k objednávke od €120 s DPH
- Množstevné zľavy 5% až 20% online k objednávke od €100 s DPH, viac informácií o zľavách tu v odkaze
- Možnosť odloženej platby 30 dní pre stálych zákazníkov
- Sme platcami DPH!
- Možná úprava textu na konečnej faktúre (napr. všeobecne Pracovné odevy)
Ďalšie podmienky v oblasti doručovania, platenia, dodacích lehôt a ďalšie podmienky sú zhodné pre B2C i B2B.
V prípade objednania dodatočnej služby ako je napríklad výšivka firemného loga, potlač, výšivka mena alebo iného textu na akékoľvek odevy pre B2C i B2B, potom je vyžadovaná úhrada zálohovou platbou alebo platobnou kartou vopred a nie je možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy. Dodaný tovar a služby možno reklamovať.
Registrácia v eshope nie je nutná
Každý nákup v eshope SmartMen.sk môžete vykonať jednoducho a rýchlo bez registrácie a máte právo byť zabudnutí. Ako neregistrovaný návštevník alebo zákazník máte prístup k rovnakým stránkam, produktom, cenám a obchodným podmienkam ako registrovaný zákazník.
Kedy sa ako firma registrovať do eshopu
Doporučujeme pri nákupe sa registrovať ako firma, ak si prajete:
- Nazerať na predchádzajúce objednávky a skôr objednané položky prekliknúť do eshopu na zistenie aktuálnej ceny, dostupnosti a prípadne 1 klikom opakovať nákup produktu
- Editovať svoj profil a kontaktné údaje, zasielacie a fakturačné adresy, pridávať zasielacie adresy; meniť prihlasovací email a heslo
- Sledovať stav aktuálnej objednávky
- Vytvárať zoznamy produktov a zoznamy obľúbených produktov, komentovať produkty a zoznamy, zdieľať zoznamy produktov pomocou linkov
- Získať späť 5% z každej objednávky vo forme kreditov na budúce nákupy (technicky sa nedá zbierať kredity bez registrácie)
Kedy neobjednávať online a kontaktovať nás priamo
Niekedy si nie ste istí, aké odevy vybrať, aké veľkosti a strihy, aké farby. Potrebujete sa poradiť ohľadom umiestnenia loga, farieb a typu realizácie. Riešite komplexnú objednávku firemného dress code. Objemovo veľkú objednávku. Potom nás radšej najprv kontaktujte pomocou formulára v odkaze, alebo inak napriamo.
Je pravdepodobné, že Vám ponúkneme ešte o niečo výhodnejšie cenové podmienky, než automatické množstevné zľavy až 20%. Ďalej Vám zadarmo zapožičiame vzorky odevov na vyskúšanie, ktoré nám následne vrátite. Hlavne Vám radi poradíme a navrhneme ten najlepší dress code pre Vašich zamestnancov a kolegov ku všeobecnej spokojnosti.