Doručenie na adresu kuriérom Packeta (Zásielkovňa) a PPL (DHL Partner)
Kuriérska služba Packeta.sk
Balík je doručený prostredníctvom kuriérskej spoločnosti objednané Zásiielkovňou na adresu uvedenú v objednávke.
Spravidla sa jedná o kuriérov Packeta Expres, Remax, DPD, UPS, WE|DO, Geis a ďalšie podľa aktuálneho optimálneho vyťaženia.
Tovar bude doručený do 3 dní od expedovania zásielky.
V okamihu expedície zásielky je vám na e-mail doručené oznámenie o expedícii z nášho eshopu.
Zásielkovňa / kuriér vás informuje SMS a emailom, že prevzali balík na prepravu a kedy budú doručovať.
Dá sa dohodnúť aj na zmene miesta a času doručenia.
Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadávať telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný/á.
Ak sa prevzatie zásielky nepodarí, Packeta vás môže informovať a doručiť zásielku na najbližší výdajné miesto Zásielkovňa.sk, kde si ho môžete vyzdvihnúť.
Kuriérska služba PPL
Balík je doručený prostredníctvom kuriérskej spoločnosti PPL na adresu uvedenú v objednávke.
Tovar bude doručený do 3 dní od expedovania zásielky.
V okamihu expedície zásielky je vám na e-mail doručené oznámenie o expedícii z nášho eshopu.
Ráno pred doručením vás bude kontaktovať kuriér a potvrdí miesto a čas doručenia.
Dá sa dohodnúť aj na zmene miesta a času doručenia.
Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadávať telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný/á.
Ak sa prevzatie zásielky nepodarí, PPL vás informuje a doručí zásielku znova následujúci deň, alebo na najbližší výdajné miesto PPL ParcelShop, kde si ho môžete vyzdvihnúť.
Aby ste boli vždy a včas informovaní o stave vašej zásielky, odporúčame v objedávke uvádzať spoločne email aj telefónne číslo.